Polar Loop


Minulla on seurantapanta! No, ei sentään mistään vankilasta roudattu, vaan ihan kaupasta ostettu. Se nyt tarkkailee mun liikkumista, kaloreiden kulutusta ja nukkumista. Siis aktiivisuutta tai sen puutetta. Aktiivisuusranneke tämä kai virallisesti siis onkin nimeltään. Tämä on vähänkö IN kaveripiirissä ja tämän kerran minäkin päätin "höyrähtää" leluun. Eilen tuli kuvausreissulla lähes 7000 askelta otettua. Huomenna töissä sitten ravataan portaissa pienestäkin syystä. Muutenhan se menee päivä ihan pc:tä naputellen ja leukoja louskutellen.

Tänään sataa lunta ja sää on "ihanan" harmaa. Tiedä viitsinkö lähteä Loopin kanssa ulkoilemaan tai kamerankaan?! Inhoan sporttailua, mutta nyt ajattelin kyllä hieman tarkkailla syömistä. Painan ihan hilkun verran vähemmän kun juuri ennen synnyttämään lähtiessä, reippaat 16 vuotta sitten. 25 on painoindeksi, mutta sanotaanko nyt niin, että läskin vuoksi en osta uusia vaatteita ja nykyiset kamppeet ahistaa mahan kohdalta. Kyllä onkin herkkuja ahdettu tänä talvena kaksin käsin ja liikkuminen on surkean talvikelin vuoksi voinut jäädä jopa kolmen viikon sisällä lähes nollille. Tänään on askelia otettu ihan tässä kotona  858. Aina mun on näin käynyt, että talvella on suojaava läskikerros kasvanut, vaan ei IKINÄ näin paksua! Ruoka ja herkut ovat mun juttu. Niistä en luovu, mutta jos sen santsikierroksen jättäisi väliin. :)

Kommentit

Maelka X sanoi…
Olen kans miettinny ton lelun ostamista. Työkaverilla on sellanen. Kyllä sitä rasvakerrosta aina talveksi kertyy. Jospa se on luonnon laki, että selvitään ankarasta talvesta :)).... seli seli..
Taija Oksanen sanoi…
No tuollaisen lelun minäkin haluan... ostin kylläkin juuri samasta syystä kuin sinäkin tuon polarin f7 sykemittarin ja askelmittarikin kulkee vyöllä eli vempeleiden orjana tällä hetkellä mutta pakkohan sitä jostain on aloittaa :) Mulle ei tule arkipäivän aikana kuin n. 3500 askelta ja myöskin tietokoneen orjana koko päivän :)
Heljä sanoi…
Mun kolleegalla on tuollainen ja aamuisin usein kysyn miten nukuit ja hän vastaa: oota mä katson :)
Anne sanoi…
Sähän olet hyvässä kunnossa, jos painat vähemmän kuin ennen lapsia! Mulla on vaan 2 muksua, mutta kiloja on tullut 10/muksu. Painoindeksi on melkein 27...

Mä olen kuljetellut askelmittaria nyt päivittäin mukanani kun aloin taas käydä lenkillä. Normityöpäivänä liikun koneen äärestä vähän yli 3000 askeleen verran eikä 10000 askelta oo täyttynyt edes lenkkipäivinä.

Syömisen suhteen ei tahdo löytyä itsekuria. Sekä ruoka että kaikenlainen hyvä maistuu liian hyvin.
Pasi Lepola sanoi…
Onneksi olkoon uudesta lelusta, tuo on tyylikäs!