Uusia virityksiä


Uusia virityksiä on ilmassa. Yritän saada esimerkiksi muutaman kilon pois tuosta vatsanseudulta lähinnä. Se on iso haaste ihmiselle, jolle ruoka ja herkuttelu ovat suurimpia iloja! Nytkin tuntuu, että elämä on aivan liian lyhyt niiden nautintojen parissa. :)

Töissä kanssani on nyt harjoittelija, peräti 10 vkoa. Nyt on menossa toinen viikko ja perjantaina hän pääsee jo käytännön työhön käsiksi. Lisäksi tarkoitus on loppukeväästä ja alkukesästä tutustua uusiin kuvauspaikkoihin, jotka eivät ole fyysisesti kaukana, mutta olen karttanut niitä tiettyjen muistojen vuoksi. Nyt mä ylitän sen kynnyksen. Olisi mielenkiintoista asettaa itselle muitakin tavoitteita, mutta ne eivät ole vielä valaistuneet.

Kommentit

S sanoi…
Kiva olla tavoitteita, pieniä ja suuria. Painonpudotus on monella mielessä keväisin, minulla nyt ei. Olen juossut tutkimuksissa ja pian sana kuulla tuleeko leikkaus vai ei ja siinä on riittävästi tälle keväälle. Mutta ei se minua sinänsä "hetkauta", tavoitteni on nauttia joka päivä elämästä täysillä ja aika usein se onnistuukin. Nyt meillä on uusi perheenjäsen, pieni koiranpentu, joka pitää tiukasti hetkessä kiinni :)

Mukavaa maaliskuuta suínulle!

-S-

http://elamaakuvina.blogspot.fi/
Tuula Laakso sanoi…
Samassa veneessä ollaan, noiden tavoitteiden kanssa. ja täällä kun sen "ääneen sanoo", niin motivaatio senkun kasvaa. Tsemppiä kumpaankin.
Jette Hollesen sanoi…
Delikat and lovely photo!!
Hugs
JetteMajken
Tapsu sanoi…
Itsekin noin 20kg laihtuneena huomaan että elämä on helpompaa kevyempänä :) Vieläkin ihmettelen kuinka helposti kilot lähti, vuosi meni aikaa !