Superkuu


Eipä päässyt tälläkään kertaa oikeasti kokeilemaan tätä kuukuvausta, sillä möllykkä pysytteli aika hyvin pilvien takana piilossa. 


Nämä kuvat on käsitelty mäkkikoneen omalla kuvankäsittelyohjelmalla, sillä en ole vielä sinut uuden  ohjelman kanssa tai se on väärin ilmaistu olen mä sen, mutta en osaa avata iPhoto kuvaselauksesta, jolloin kuvat ovat isoja ja näkee minkä haluaisi käsitellä, mutta en löydä napikkaa avaa...mistä sen mun haluaman ohjelman saisi auki ja kuvan siis sinne.  Höh, vaikea selittää.  Kuvanselaus kun tarjoaa vain omaa kuvankäsittelyohjelmaa. Jos selaa kuvia Photoshop Elementsin kautta, niin ne kuvat ovat jotain semmosia tosi pieniä vähän päälle sentin ei voi valita niin pienistä kuvista, jos samasta aiheesta on otoksia sanotaan nyt 10. Ei erota potentiaalisinta.


Touhotin tämän kuukuvauksen kanssa ja miten siinä kävikään! Siis unohdin ensin koko jutun.  Piti alkuperäisen suunnitelman mukaan mennä järvelle kuvaamaan. En muistanut. Kävin suihkussa, vaihdoin yöpukuun ja katselin telkkaria kun siinä klo 22 maissa tajusin, että se kuu!!! Äkkiä farkkuihin, takki päälle ja tukka märkänä kotitien päätyyn.  Hyvä minä!! No, näissä mun kuvissa on siis tosi vähän sitä superia...ihan tavalliselta näyttää!


Kommentit

Tuula Laakso sanoi…
Minusta tosi hieno sarja. Superkuu kurkistaa ujona harsontakaa (suosikkini) ja pikkuhiljaa tulee esiin enemmän ja samalla elokuun salperäisyys hälvenee.
Elokuussa tulee olla taikaa ja salaperäisyyttä oli sitten super tai ei ja sitä näissä sinun kuvissasi on.
Äityli-Mummo sanoi…
Komia kuu on, vaik yrittää piileksii pilvii takan :)