Uusi nahkatakki

 
Mä olen jo pitkään himoinnut toffeenväristä nahkatakkia, sellaista biker-tyylistä. Oikeanlaista ei oo oikein tullut vastaan. Hintalimittikin sille oli olemassa. En ole ostanut vaatteita tosi pitkään aikaan kun sattuneesta syystä kaikki rahat ovat menneet yhden harrastuksen ylläpitoon. Päätin nyt kesällä, että syksyllä asiaan tulee muutos. Joitakin hankintoja on pakko tehdä mm. syystakki. Se ei oo kuitenkaan tämä nahkatakki, tämä on ihan ekstraa. 

Mä en oo tänne blogiin itteäni juuri kuvannut, enkä ostoksiakaan. Nyt tehdään poikkeus! Löysin tämän takin eilen Sokkarilta ja siis mä ostaa tempaisin sen varmaan 4 min harkinnan jälkeen. Olisin toivonut oikeat kaulukset, mutta kaikkea ei saa. Eilen en pystynyt ostostani vielä hiplaan, sillä olin pyörryksissä rohkeudestani tai äkkisestä ostopäätöksestä, miten sen nyt ottaa. Nyt rotsin laitoin päälle ja nappasin pokkarilla siitä kuvan. 

Se on ihanan pehmeää nahkaa. Minulla on normia lyhyemmät kädet,  mutta tässä mallissa hihat eivät oo kun ihan pikkuisen pitkät, jos vähän nipottaa sillä asialla. Lisäksi vetskari menee kiinni tarvittaessa. Tämä kuva vähän näemmä vihertää, että väri ei oo ihan oikea. En mä tätä varmaan olisi ostanut muuten, mutta hintaa oli alennettu 70 euroa, joten pakkohan se oli nyt ostaa. :) Pitää hommata vaan joku kiva huivi tai parikin! Itseään on muuten hankala peilin kautta kuvata. Mä en osaa.


Kommentit

Matkatar sanoi…
Sopii sulle hyvin! Hauska erilainen postaus :)
Kirsti sanoi…
Tosi kauniin rotsin ostit. Värikin on kaunis. Samanlainen tukka kun mulla :)
Äityli-Mummo sanoi…
Hyvä näköne, niiku siu mekkokii, soppiivat siulle. Komia oot !
Suvikummun Marja sanoi…
Kaunis on takki! Kerran se vaan kirpasee ja upeasta takista on iloa moneksi vuodeksi :)
Susanna sanoi…
Onnea uuden nahkatakin omistajalle :-)
Vikki sanoi…
Hyvältä näyttää, hieno ostopäätös!
Marru sanoi…
Ompa nätin näköinen takki!
Pasi Lepola sanoi…
Oijoi, tuolla rahalla olisit saanut vaikka Lightroom 5:n hankittua! ;) Ei vaiteskaan, kyllä välillä täytyy käyttää rahaa muuhunkin kuin valokuvaukseen. :) Nyt tämäkin blogi on myös muotiblogi! :) Niin ja tuo takki, hyvältä näyttää!
TelluT sanoi…
Kauniin takin olet ostanut, sopii sulle :)
Laura sanoi…
Onnistunut ostos! Kun Se Oikea tulee kohdalle pitää olla rohkea ja tarttua siihen, muuten harmittaa jälkeenpäin. Elämää saa tuhlata nyhjäämiseen : )
Anne sanoi…
Oi, kun olet kaunis!