Laulavat kurjet


Sää ei ihan vieläkään suosi, mutta mennään sen mukaan mitä tulee. Ihanaa oli nähdä kurjet ja ne esittivätkin parastaan. Yhteinen lauluhetki kruunasi koko iltapäivän. Mun teki mieli myös vähän lauleskella.


Linnut ovat n i i n ihania!


He vähän lentelivätkin, mutta ne eivät onnistuneet ollenkaan. En tiedä mitä mun pitää tehdä, että lentokuvat onnistuisivat. Eilenkin meni joutsenkuvat huti. Tosin touhua häiritse pahasti se, että ns. h-hetkellä tipahti huppu silmille.


Hattelmalanjärvi on nyt oikeastaan jäistä vapaa. Eilinen iso jäälautta on nyt sulanut. Hieman jotain ohutta jäätä oli vastarannalla, mutta sekin on varmaan huomenna mennyttä.


Kaikki tornilla olevat bongailijat kaipasivat näkevänsä uiveloja, joita on nähty useammallakin järvellä. Ehkä se vielä tuonnekkin ilmestyy. 


Kommentit

Marru sanoi…
Wau... ja vielä kerran WAU !!!
- Upeat kuvat oot saanut, itse oon vaan onnistunut ihailemaan todella kaukaa... mutta oon minäki sentään kurkia nähnyt :))
Kirlah sanoi…
Onnittelut. Tosi hienoja kuvia sait kurjista.
Vikki sanoi…
Tosi hienot kurkikuvat, nämä linnut ovat harvinaista herkkua.
Kuvasitko Tamronin putkella?
Tillariina K. sanoi…
Vikki, Tamronillapa hyvinkin! :)
Sirpa sanoi…
Upeita kurkikuvia!!
Pirkkoinkeri sanoi…
Tosi upeita kurkikuvia.
marliska sanoi…
Komean linnun komeat kuvat. :) En ole kurkia vielä tänä keväänä nähnyt.
Tuula Laakso sanoi…
Onnittelen komeista kuvista. Näitä ei ihan jokainen pääsekkään näkemään saati sitten kuvaamaan. :)
Intianminttu sanoi…
Järjettömän hienot kurkikuvat, nyt loppuu kehusanat kesken. On ne komeita lintuja. Ps. Miten kaukana kurjet oikeasti sinusta olivat?
Piupau sanoi…
Upea lintu! Hienot kuvat!
Marja sanoi…
Kauniita ovat kurjet ja kisu!
Tillariina K. sanoi…
Intianminttu, nyt pistit kysymyksen. Olen huono arvioimaan etäisyyksiä. Olisiko ollut jotain 30-40 metriä. :)
Kivipellon Saila sanoi…
Ihania kuvia taas! Meille tänne Tampereen taakse tuli kurjet tänään, jee, niiden laulua olen kaivannutkin! Upeita lintuja! Tuli siis iso aura, nooo ainakin 40 lintua, paljon kuitenkin. Edellisen postaksen kissaneiti on niin suloinen!
Wau, oletpa saanut taas hyviä kuvia! On ne upeita lintuja.
Seijastiina sanoi…
Wau!
Siis mielettömän upeat kuvat!
Kurki on kaunis ja vaikuttava.
Minä en vielä ole päässyt näkemään tänä vuonna.
Katinka sanoi…
Wow, onnittelut jälleen, upeita kuvia! Ja olen kanssasi niin samaa mieltä, että nämä ovat niin ihania lintuja.
Anne sanoi…
On ne komeita! Itse en oo vielä nähnyt, mutta ääni jo kuului, kun olin aamupäivällä lenkillä. Yksi pariskunta tapaa käydä tuossa lähipellolla keväisin syömässä. Toivon, että ne siihen taas ilmestyvät.