Leppis ja kirva


Tässä kuvassa leppis jotenkin minusta tuo mieleen aika kypsän tomaatin!  Onko mun hieman nälkä juuri nyt? No, koko on suhteellinen. Leppis on pieni, vaan sitten kuitenkin aika iso, jos vertaa vieressä olevaan kirvaan! 

Laiskuuden huippu kun ei jaksa edes leipoa! Taidan kaivaa mustikoita pakkasesta ja tehdä kiisselin. Kermavaahdon kanssa voi auttaa tähän makeannälkään edes vähän! Jäätelöä olen syönyt varmaan viikon ajan jokaisena päivänä. Nyt sekin vähän jo tökkii!


Kommentit

Tuulikki sanoi…
Hieno kuva leppiksestä!
Sama täällä, jätskiä tulee syötyä (melkein) joka päivä ☀️
Cheri sanoi…
Siinä alter egoni etsii lounasta :) Joudun tyydyttämään makeannälkääni mansikoilla ja jugurtilla.
Sirpa sanoi…
Toinen on tosi söpö, toinen ei ihan niin söpö...:)
Onneksi jäätelöissä on montaa sorttia, vielä meikäläiselle maistuu:)

Hieno kuva!
Rautalintu sanoi…
Hmmm... mä oon aivan toivottoman laiska, mitä leipomiseen tulee. Viimeksi oon tainnut tehdä raparperipiirakkaa joskus ennen juhannusta...