Blogin uusi kuosi


Joulunpunainen tausta ja punaiset marjat saavat nyt väistyä ja tilalle yritin etsiä jotain kylmän viileä ja edes hippusen talven värejä. Tämä marraskuun alussa kuvattu juttu saa nyt houkutella talvea esille. Tosin säätiedotus näyttäisi ainakin 10.1. asti ennustavan vielä plussakelejä. Tämä kurre kuvattiin eilen aamupäivällä pihan rajakoivussa varsin kovassa tuulessa. Tupsukorvatkin ovat ihan vinossa ja niin olin minäkin. Paleli...sisävaatteissa! Kun katselin kotona kuvia, ihmettelin kun olivat niin tärähtäneitä! Tosin tuuli ja minä palelin...sitten mä huomasin, että oli mennyt kuvanvakaaja pois päältä. Hmm...joku jekkutonttuko mun objektiiveja käy räpläilemässä?! Taitaa tontun nimi kuitenkin olla Tillariina!

Kommentit

TelluT sanoi…
Vai sellainen tonttu teillä tekee jekkuja? Mun piti eilen patistella veljeäni, ettei koske mun järkkärissä ainoakaan säätöön ... ja tais mennä kuuroillekorville. Jotain siellä sitten oli pielessä, koska kuvat ei onnistuneet ja jouduin turvautumaan ilotulituksen alettua Canonin G15 kameraan (jonka muuten vetäsin äkkiä laukusta esille).
Marru sanoi…
Hih... ne on ne vikkelät sormet ;)
Seijastiina sanoi…
Mä olen kans saman huomannut usein, itsestään taitaa säädöt kamerassani kääntyä, usein ohjelma ainakin muuttuu yksinään.
Ompa kunnon korvat kurrella, mihin lie meidän pihakurret kadonneet.
Kaunis viileä kuosi on blogissa.
Suvikummun Marja sanoi…
Onneksi on kurrella taipuisat korvat !
Ne kamerat taitaa kyllä itse kurillaan muuttaa niitä säätöjään....
Äityli-Mummo sanoi…
Upeita rakettikuvia, noistha sais hienot taulut. Kurree taitaa käyvä takatuuli,ku korvat taipunu etteepäi :D Mahtavii kuvaushetkii tällekii vuuvelle!
Pasi Lepola sanoi…
Uusi kuosi näyttää hyvältä ja tavisemmalta, mutta edelleen Tillariinan fotoboxilta, hyvähyvä!
Intianminttu sanoi…
Komeat ilotulituskuvat, itse en ole vielä sellaisia kokeillut ottaa, kun en kauheasti siitä rakettipaukkeesta tykkää (herkät korvat).

Kiitos taannoisesta "arvostelusta", se auttoi päätöksenteossa, putki on tilattu, maksettu ja huomenna pitäisi olla noudettavissa.

Kuvauksellista alkanutta uutta vuotta!
Vikki sanoi…
Oikein tyylikäs uusi kuosi!
Upeasti sait kuvattua ilotulituksen!
Ja tuo vuodenaikakuvaus on erittäin hienosti koottu, tykkäsin kovasti!
Pessi sanoi…
Nätti ja viileän raikas on uusi blogi-kuosi. Tykkään! :o)