Potemista



Mä olen tehnyt varmaan jotain todella kehnoa kun minua näin rangaistaan!
Siis tässä ollaan flunssataudissa tms. Tiistaina töissä lähti ääni, laitoin sen kyllä sen piikkiin, että kerrosta alempana tehdään purkuhommia ja kaikenlaista likaa ja pölyä kantautuu myös minun puljuuni. No, illalla kotona simahdin täysin klo 18 maissa sohvalle. Siitä kierähdin sänkyyn yöunosille jo klo 20.30. Paleli ja väliin veti hiki päähän. No, aamulla sitten mittailemaan lämpöä.  Olihan se hilkkua vaille +38 C. Kotinaiseksi siis. Lisse on minua kyllä hyvin hoitanut ja parhaillaankin vetää hirsiä kainalossa. Keuhkot eivät oo kunnossa. Eilen tuli pinkkiä limaa. Tänään avasin uuden astmapiipun, josta saa 400 mikrogramman hönkyjä. Ed. 200 mikrogramman piipun jälkeen voi olla tuota tuplat myös nuo haittavaikutukset l. tärinä ja sellainen epätodellinen olo. Kohta sen näkee.



Kävin hakemassa postin, niin kuvasin vartin verran pihalla pensaiden kukintoja makroputkella. Kylmä ilma teki sen, että alkoi paremmin vetään keuhkot ilmaa. Se on hyvä. Tosin tytär kävi mun perästä ulkona ja olin tiputtanut pari postia pihalle ja vieläpä 10 euron setelin, joka minulla on ollut hätärahana toppatakin taskussa. Parempi vaan siis pysyä sängyssä ja ajatella leppoisia. Tein mä ruokaakin, mutta tulipa epämääräistä sörsseliä. Onneksi en maista mitään. Tytär söi urhoollisesti. Alan kyllä myös harkitsemaan noita plussalasien hankintaa, mä näen niin huonosti tähän näytölle tai sitten se keratoconus on mennyt huonompaan suuntaan. Olisi vaan ikänäköä.




Kommentit

Saara sanoi…
No voi! Pikaista paranemista sinne tai koita ainakin ottaa "ilo" irti potemisesta, pyytää palvelua ja levätä. Ajattelin sua ja kuvaamisiasi juuri tänään kun olen arkivapailla ja kävin kameran kanssa kävelyllä. Mahtava kuvaussää! Onneksi näitä vielä tulee, älä lähde yhtään minnekään levittelemään hätäkymppejäsi kameran kanssa, ennen kuin olet kunnossa! Luet vaan meidän muiden kuulumisia!
Kirsti sanoi…
Pikaista paranemista toivotan. On kurjaa olla sairaana petissä. Kauniit kuvat sait otettua :)
S. Willberg sanoi…
Pikaista paranemista minunkin puolestani. Hyvät kuvat.
Seijastiina sanoi…
Paranemisia sinulle.
Lepoa vaan nyt ja kuumaa juomista.
Pirkkoinkeri sanoi…
Pikaista paranemista minäkin toivotan. Tuossa keskimmäisessä kuvassa on paljon kauniita jääkukkia. Kauniit kuvat kävit nappaamassa.
Intianminttu sanoi…
Pistähän kamerakin lepotauolle siksi aikaa, että saat levättyä ja hoidettua itsesi kuntoon :) Pikaista paranemista!
Millin sanoi…
urhoolisesti kuvaamassikin kävit! Nyt lepoa ja juotavaa. Paranemisia!
Marru sanoi…
Pikaista paranemista!!!
Pasi Lepola sanoi…
Näin kauniit kuvat piristävät varmasti lukijoiden ohjella myös kuvaajan mieltä, pikaista paranemista!
Maelka X sanoi…
Paranemisia sinulle. Malta ny pysyä hetki sisätiloissa ja levätä.