Tunnustus/haaste


Enpä ole näihin pitkään aikaan osallistunut! Olen niin armoton kuvapostausten tehtailija, että tuntuu jo vähän liialliselta tehdä postauksia vielä haasteista, mutta tämän kerran! :) Sain tämän Kotipoluilta blogista!

Tunnustukseen kuuluvat seuraavat säännöt:
- jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle ja ilmoita siitä heille
- kerro itsestäsi kahdeksan asiaa!
1. Olen 160 cm pätkä ja painan kuukaudesta riippuen 59-61 kg.
2. Horoskooppimerkiltäni olen rapu.
3. Lapsena ja nuorena harrastin kirjeenvaihtoa ulkomaisten nuorten kanssa, parhaimmillaan minulla oli varmaan 5 kirjekaveria! 
4. Olin joskus 90-luvun puolessa välissä vuoden verran martta! Se oli sellainen nuorten marttojen yhdistys!
5. Olen äärimäisen lahjakas päikkäreiden ottaja! Äänet, valo eivät haittaa! Pystyn nukkumaan myös istuen. Lisäksi olen yleensä välittömästi herättyäni virkku! 
6. En juo vettä kun äärimmäisessä pakossa. Se meinaa jotenkin nousta ylös ja alkaa yskittämään.  Ihan pieni määrä esim. tuoremehua sekaan ja alas menee. Tosin mä oon jotenkin outo, sillä keskimäärin juon 6-8 dl nestettä/ vrk. Minua ei juuri koskaan janota. 
7. En ole koskaan osallistunut yhdellekkään kansalaisopiston kurssille.
8. Minulla on erittäin luotettava n.97% varmuudella herättävä sisäinen herätyskello. 
  
En jaa tätä kenellekkään tällä kertaa erityisesti, saa osallistua kun on lukenut tämän mun jutun!




Kommentit

My life sanoi…
Onnea tunnustuksests. Hyvää loppiaista!
Matonkude sanoi…
Onnea tunnustuksesta!