Google+


Nyt mun täytyy tehdä tunnustus, että olen joka päivä tällä viikolla pärrännyt tuolla google+ yhteisöissä. Siellä on mm.tosi iso makrokuvaajien ryhmä, yli 50 000 jäsentä! Sehän on minulle kun tehty! :) Ei se silti tarkoita, että olisin tätä blogia laiminlyömässä, mutta nyt ei vaan tule uusia kuvia kun on niin surkea sää. Jos tekin pyöritte siellä, niin ottakaa yhteyttä! Kiva se on sielläkin törmäillä! Tosin ei siellä minun osalla oo paljonkaan uusia kuvia, vaan näitä ihan samoja.  

Kommentit

Seija Torpström sanoi…
Google +:ssa olen itsekin, en joka pv kuitenkaan.
Mutta tämähän on upea kuva, oikein kaunis otos mustiksesta.
Savu sanoi…
Värikäs ja hieno kuva!
Harakka sanoi…
No, nyt olet onnistunut saamaan kuvan linnusta,oliko Viivi nyt kotonaan, hi?
Hienon kuvan saitkin!
Tillariina K. sanoi…
Harakka, tämä on parin viikon takainen kuva. Viivi oli pihalla koko päivän kun tatti.
Matkatar sanoi…
En ole tutustunut viela Google plussaan, vaikka se Bloggeri ja gmail sita kovasti tyrkyttaakin. Voiko siella olla myos tuolla bloggaajan nimimerkilla vai tuleeko oma nimi nakyviin?
Saraheinä sanoi…
Ihana kuva mustarastaasta!
Mustis sanoi…
Mustiksesta:) meinasi Seija, mutta todella kaunis on tämä mustarastaan kuva, jota kuvauksellinen lehtitausta hienosti korostaa. Älä nyt kokonaan katoa sinne google plussaan kai sinne pitäisi itsekin uppoutua.
Tillariina K. sanoi…
Matkatar, nimimerkillä ainakin itse olen. Se haluaa jotain sukunimeksi, joten lisäsin tuon K:n. Olen vältellyt aikaisemmin näitä nettimaailman "pakkonainteja" eli eri juttujen yhteyksiä toisiinsa. Luin kuitenkin, että blogger voi huonontaa kuvien laatua kun niitä tänne lataa ja sitten sen voi estää google+ asetuksia värkkäämällä, siksi mä sen nyt tein sitten. En tiedä onko mun kuvat yhtään parempia, terävempiä...?
Anne sanoi…
Upeat värit!
trina sanoi…
Olen myös ihmetellyt tuota google+:aa että mikä juttu se on, että mitä hyötyä siitä on. Kuvan laatu on huonontunu bloggerissa (ainakin mun blogissa kävi yhtäkkiä niin) ja aloinkin tallentaa kuvat jpg:n sijaan png tiedostoiksi ja kuvien laatu parani heti.

Mustarastaan nokanväri sointuu hyvin lehtien väriin :)
Sirpa sanoi…
Hieno kuva mustiksesta.
Tuota google+ voisi oikeasti harkita...vähän vaihtelua. Tummapohjaiset kuvat muunnankin png muotoon.
Katja sanoi…
Hieno kuva hienosta linnusta.:)

Ai, Google+ voisi auttaa kuvien laadun kanssa? Pitääkin tutkia asiaa, koska todellakin harmittaa, kun kuvien laatu muuttuu huonommaksi aina bloggeriin siirtäessä.
Pasi Lepola sanoi…
Arvasin, että hurahdat Google+:aan. :) Minullakin on päällä vähän hiljaisempi vaihde kuvauksen ja blogauksen kanssa, syytän ihan puhtaasti tätä syksyn vetisyyttä ja harmautta.
Tansku sanoi…
On kaunis kuva mustiksesta,jaaha vai on nyt sellanenkin asia,jotta kuvien laatu huonontuu,pitääkö tässä kaikki kuvat siirtää jälleen muualle,huoh...Mukavaa viikkoa sinulle!
Millin sanoi…
Upea kuva! Kuvalaatu minutkin vie Google+aan, taas. Kerran lähdin pois, kun eivät uskoneeet että minä olen minä! Suurin osa kuvista parani, ei kaikki. Vähän vielä varoen siellä tutkailen ja yritän keksiä miksi.
Our photos sanoi…
Beautiful is the photo!
Greetings, RW & SK