Mustarastaita


Kovin on tylsät kuvat mulla nyt, vuoronperää lintuja ja oravia! No, jos loppuviikosta tulisi vaihtelua. Tänään oli kyllä aivan upea syyssää, mutta jostain syystä linnut eivät oikein olleet liikkeellä.


Tämän kuvan otin ikkunan läpi. Oli vaan niin kivassa asennossa tämä tapaus.


Mun onnettomuusalttius jatkuu. Meidän vanha jääkaappi lähti viimeinkin autotalliin viettämään eläkepäiviä elikkä se laitetaan päälle jatkossa vain ns. juhlapyhien aikaan kun tarvitaan lisää jääkaappitilaa. Miehen kanssa se ensin laitettiin sellaisiin kuljetuskärryihin ja sidottiin vielä parilla hihnalla siihen kärryyn kiinni. Mä toimin jarruttajana portaissa, ettei mene liian lujaa alaspäin. No, jostain syystä se jääkaappi päätti kuitenkin luonnonlakeja uhmaten kallistua ns. ylämäkeen elikkä mun kädelle. Peukalo jäi jääkaapin alle ja tämä masiina sattuu olemaan sellainen isokokoinen täyskorkea malli. Shokki iskee kivusta. Ei muuta kun lattialle makaamaan ja jalat ylös. Ykä meinasi lentää ja jalat tärisee.  Peukalo turpoaa ja muuttuu siniseksi. Auts! Mies hakee kylmäkallen, jolla painelen sormea. Nyt on sitten mustelmaa noussut ja sormi ei ihan taivu normisti. Särkyä ei enää ole ja luulen sen tuosta ihan itekseen parantuvan. Soitin varan vuoksi kuitenkin terveysasemalle. Ihan vaan riittäisi nämä tämmöset!! Ei siis sitä kolmatta...

Kommentit

seita sanoi…
Kolmoskuvass mustarastas erottuu hienosti omenapaljouden keskeltä.
Sussi sanoi…
Voi kurja! Toivottavasti sormi ei murtunut
Ulla sanoi…
Söpöjä nuo sinun oravat ja mustarastaat. Meillä on lisäksi harakka, siis pihalintuna.
Minä olen keskittynyt nahistelemaan bloggerin kanssa muutaman päivän, ja mä en ole voitolla. Parantele peukkua!