Palmusunnuntai!

Valokuvablogini alkaa olla pian kuukauden vanha ja tämä on piristänyt kovasti kevättäni! Olen tosi innoissani kun tänne on eksynyt jo näin monta lukijaa ja kävijöitä on päivittäin käynyt ihan mukavasti. Kiitokset vierailijoille!

Itse olen löytänyt monta blogia, joita seuraan nyt mielenkiinnolla. Joku varmaan ihmettelee sitä, että en ole oiken keskittynyt erityisesti mihinkään topiciin, mutta sellainen mä olen. En osaisi olla pelkästään vain luontokuvaaja, sisustuskuvaaja, ruokakuvaaja, kissakuvaaja jne. Mä tahdon vaihtelua.  Ehkä minusta ei koskaan tule erityisen hyvää kuvaajaa tällä tyylillä, mutta ei välii!! :)
En tiedä onko muille noiden kuvien ja tekstin asettelu tähän blogialustaan niin vaikeaa kun minulla? Kuvia on tosi vaikea saada vierekkäin ja tekstiä oikealle kohdalle.


Meillä on tämä asuinalue jo sillai vanhettunut, että pieni lapsia on jo aika vähän. Murrosikäisiä alkaa olla jo lapsoset. Monesta talosta jo muuttanut nuoriso opiskelemaan. Yksi virpoja on käynyt. Taitaa jäädä siihen. Ollaan kyllä varauduttu isompaankin ryntäykseen....

Meidän tiput ovat aika kärsineen näköisiä, sillä kissat heittävät säännöllisesti ne lattialle kun alkavat laiduntaan rairuohoa! Piti oikein valkata kaksi "eloisimman" näköistä kuvauksen kohteeksi. Jaha, kyllä tässä tänäänkin on tehtävä näitä kotihommeleita elikkä ruuanlaittoa, siivousta ja leipomista! Ehkä juuri tuossa järjestyksessä.




 .

Kommentit

Ciacy sanoi…
Mulla on ihan yhtà vaikeaa tuo kuvien asettelu. Siksi lyònkin kuvat vain keskelle ja yhen kuvan kerrallaan. Jos haluan vierekkàin kuvia tai asetella niità vinoon tai muuta vastaavaa niin teen sitten mielummin kollaasin, jonka sitten lànttààn blogiin taas yksikseen ja keskelle.
pappilanmummo sanoi…
Virpojia täälläkin odotellaan ja valmiina on jo annettavatkin
Pirkkoinkeri sanoi…
Aina yhtä suloisia nuo pienet keltaiset pääsiäistiput.
Tillariina sanoi…
Nyt on eka kollaasi tehty ja tosiaan noinhan se on paljon helpompaa saada useampi kuva esitettyä blogissa!