Shoppailuterapiaa!

Olipa tänään taas työpäivä! Iltapäivällä toiselle paikkakunnalle työkamun kanssa kokoukseen. Sovittu tämä meetinki viime syksynä. Vähän mulla kävi jo mielessä, pitäiskö soittaa ja varmistaa ennen lähtöä! No, mä ehdin ekana kokouspaikalle, ei näy ketään! Sitten mä bongaan yhden tutun ja tiedustelen, että missäs muut? "Eikö teille kukaan oo ilmoittanut, että homma peruttu?!" No, ei totisesti ollut. :(

Siinäpä sitten uudelleen arviointia. Ei kantsinut enää lähteä omalle työpaikalle, mutta mitäs sitten? Kävin ekaksi viilentämässä tunteita Hesburgerissa pehmiksellä! No, sen jälkeen vähän shoppailemaan. Yksi korukauppa piti loppuunmyyntiä! Löysin tämän hopeakorun 60 %:n alennuksella. Ihan tämmönen perusjuttu ja näitähän on rihkamana vähän joka paikassa, mutta tulipahan ostettua. Tämä käy vähän kaikkien vaatteiden kanssa, joten tulee varmasti käytettyä!


Ostin mä kajal-kynänkin ja varmasti kaupan kalleimman tai ainakin melkein. :) Johan parani olo! Mä en oo omistanut sellaista varmaan kymmeneen vuoteen, mutta tämä samainen työkamu, jonka kanssa tehtiin turha reissu suositteli juuri tätä, joten nyt mä ostin sen. Mä oon varmaan vähän liian naturelli noissa meikkaussysteemeissä. Kotona jo vähän kokeilin, eikä tämä ehkä ollu huono ostos! Hyvin levittyy kun en oo tosiaan mikään virtuoosi

Kommentit

Suvenkeiju sanoi…
Mulla oli myös shopping therapy day. Ketutti töissä ja lähdin kesken päivän terapiaan.
Ostin hameen ja farkut. Se oli 90 euron sessio ;). Onneksi tätä tapahtuu tooosi harvoin.
Tillariina sanoi…
Mun terapia kirpaisi sen 60, sisältäen sen pehmiksenkin! :)