Maali


Minulla ei ole liikuntaa vastaan mitään, mutta nämä frisbeegolf pelijutut ihan vähän nyppii mua.  Ei se mitään, jos ne on sijoitettu sellaisiin paikkoihin, jossa ei oo vaaraksi muille liikkujille. Tämä rata on tehty kaupungin puistoalueelle. En tiedä olenko jo kertonutkin, että viime kesänä se muoviläpyskä lensi parikin kertaa ihan korvanjuuresta.  Minä astelin siis kävelyreitillä. Työpaikan parkkialueen viereen, valmistuu rata nyt keväällä. Enempi kun todennäköistä, että frisbeet lentelee autoihin. Melko varmasti ei ikinä tule löytymään sitä, joka korvaa naarmut tai hajonneet peilit. Luulisi Suomessa olevan lääniä kaikille.

Kommentit

Ninnu sanoi…
No, olen vähän samoilla linjoilla... Olin järkyttynyt, kun törmäsin tuommoiseen metsän keskellä.
Jani Heinonen sanoi…
ärsyttävä fontti mutta juu tottahan toi on.. Kai ne ajatteli et hyvä olla tos lähellä mis paljon ihmisiä liikkuu, mutta toi rata on aivan väärään paikkaan laitettu.. voisin sanoa että jopa turha tuossa kohtaa.