Makroviikko 52: Elintarvike

Tässä on nyt sitten kuvattu pientäkin pienempiä nonparelleja ja muita kakunkoristeita. Ihan meinasi hiki puskea pintaan. Niin mä jännitin kuvata näitä. Kerran olen makeanhimossa mennyt jopa näitä syömään! Tehdään tässä nyt sellainenkin tunnustus. Sen jälkeen olen pitänyt kyllä paremmin huolta, että karkkia ja suklaata löytyy aina kaapeista. :)

Kommentit

pappilanmummo sanoi…
Elintarviketta nuokin ovat ja mukavan näköisiä leivonnaisten päällä.
Pieni Lintu sanoi…
No söitkö ne lopulta? :D
*itKuPiLLi* sanoi…
Voi miten suloinen kuva ja mun on kanssa tunnustettava, että olen syönyt nonparelleja useammankin kerran, jos kaapista ei oo löytynyt muuta makeaa. Mutta ei niillä kyllä kovin helposti saa sitä makeanhimoa tyydytettyä. ;)
Tillariina sanoi…
Se on totta, ovat sellaisia mininamuja! Tosin sitten voi lusikoida hilloa ja hunajaa! :)
sirpa sanoi…
Suloisia pikku nameja! Pitäisiköhän ostaa varastoon...;)
Matkatar sanoi…
Söpöjä ja herkullisen näköisiä! Sopii blogisi taustakuvaan! :D
Pirkkoinkeri sanoi…
Hyvän näköisiä pikkuriikkisiä koristeita. Kaunis kuva.
Jag på Ekholmen sanoi…
Hauska ja värikäs kuva!
Tillariina sanoi…
Kiitos blogivierailusta ja kivoista kommenteista!