Uudet popot ja vanhat korut!

Nämä kengät ostin Sokkarin alennusmyynnistä, heräteostos! Normihinnalla en varmaan olisi ikinä ostanut. 30 € (ovh 69€). Yleensä mä saan nykyisin ostaa jo 37 nron popot, mutta nämä olivat sen verran leveälestiset, että 36 oli passeli. Otan keväällä työkengiksi. Ainut huono puoli on, että näissä on vähän liian matala korko. Pätkänä tahtoo lisäpituutta. Laitetaan nyt sivukuvakin, joka paljastaa tuon vanhanaikaisen korkotyylin ja mielenkiintoisen yksityiskohdan, kärki nimittäin nousee vähän ylöspäin.

Tamariksen kengät eivät oo ehkä kaikkein kestävimmästä päästä, mutta kyllä niillä talsii. Mä oon nyt näin vanhemmiten ihastunut semmosiin slingback-kenkiin, mutta niitä ei useinkaan myynnissä.
Sitten mä olin sen verran laiska, että kuvasin nämä kengät makro-objektiivilla. En jaksanut vaihtaa kun varmaan kuvailen vielä noita lähikuvia iltapäivällä. Kyllä te näistä käsitykseen pääsette, millaiset popot kyseessä.


Sitten mun emalikorut by Pauliina Rundgren. Oranssi on ostettu Jyväskylästä ja alempi Iittalasta. Jos niitä katsoo tarkemmin, niissä on valitettavasti kolhuja. Venni-kisu muistaakseni tiputti ylemmän alas pöydältä ja siitä lähti kohtuullinen palanen irti. No, mä vaan liimasin palan takaisin. Elikkä nämä eivät kestä kovin rajua käsittelyä. Tyttärilleni olen ostanut vihreän ja sinisen version.

Kommentit

Eko sanoi…
Jooo... aina ku' halavala saa...?
Kuva-Sommitelmat ovat kuitenkin aivan täysi hintaisia - värit ja kuva-alalle asettelu - terävyyskin...
Kesä-ajan Terveisiet...
sirpa sanoi…
Ihanan pirtsakat emalikorut!!
Neitoperho sanoi…
Vau,mitkä popot,ihanat,vaaan liian pienet ois mulle..:D,eikä näköjään hintakaa oo ollunna korkee!..