Yllättävä tunnustus! :)

Tuo Tuula laittoi minulle tämmösen "Tuulan Turinoista" . Lisäksi pitäisi kertoa itsestään seitsemän satunnaista asiaa:

1) Alunperin olin pienen pienenä tyttönä vasenkätinen, mutta äiti päätti tehdä minusta oikeakätisen. Hänen veljeään oli opettaja koulussa kiusannut kyseisestä ominaisuudesta ja äitee päätti estää moisen uusinnan. No, minusta tuli molempikätinen tai ei kumpikaan. Miten sen nyt ottaa. Yksi lapsistani on vasenkätinen!
2) Pelkään korkeita paikkoja, mua ei sitten mihinkään näkötorniin saa!
3) Suklaafriikki, joka syö joka päivä muutaman palan! Ok. Joskus m o n t a palaa!!
4) Rakastan kissoja ihan hirveästi!
5) Olen aina ajoissa paikalla. Joskus ehkä jopa ärsyttävä piirre!
6) Järkyttävän huono suuntavaisto, osaan eksyä tutuissakin paikoissa! Onneksi kännykässä on nykyisin navigaattori!
7) Olen nopea lukemaan. Yksi dekkari menee ihan siinä iltapalaksi.

Tämä tunnustus menee nyt mun ekalle valokuvablogille, jonka löysin tässä viime viikolla!
traapelle blogiin Something Like Art. Meillä on sama kamera ja siis vähänkö mä oon kade noista hienoista kuvista!!

Kommentit

traappe sanoi…
Voi kiitosta todella todella paljon! :3

ja meillä on näemmä paljon yhteistä:
myös minä pelkään korkeita paikkoja. joskus saatan käydä esim näköala tornissa mutta otan yhden kuvan reunalta ja sen jälkeen parkkeeraan itseni mahdollisimman kauas reunoista.
suklaa on apu ja voimavara kaikeen, itsellä on pari patukkaa ympäri taloa piilossa hätävarana :)
kirja päivässä on normaalia, itse olen lukenut viimeisenä kolmena päivänä kolme kirjaa ja yhden englanniksi :)
lisäksi vaikka olen oikeakätinen, harjoittelen usein vasemmalla kädellä kirjoittamista, ja se alkaa jo sujua joten kuten :)

Ja vielä suuuuuuuuret kiitokset sinulle! :)
traappe sanoi…
lisäksi tähän taitaa kuulua pistää eteen päin tunnustusta ja 7 asiaa :D ja eikun sitten kirjoittelemaan :)
Tuula sanoi…
Olipa mukavaa, kun vastasit! Minäkin tykkään suklaasta. Ja tuo ajoissaolo on kovin tuttua minulle.