Tunnustus ja haaste!

Hyppysellinen Fantasiaa♥♥ Laittoi mulle tämmösen!



1.Kerro linkin kera blogissasi kuka lahjoitti sinulle tämän tunnustuksen?
2.Kirjoita 7 random faktaa itsestäsi.

3.Lahjoita tämä tunnustus 15:lle blogille/bloggaajalle.

Tämä on niinkö tosi vaikeaa...No, yritetään!

1. Minulla on luonnonkiharat hiukset, siis lähes afro! Paitsi, että mä suoristan joka ikinen aamu kutrit!  No, töissä eräät työkaverit pikkusen silleen ikävään sävyyn heittivät läppää viime viikolla kiharatukkaisista, joten mä nyt tulin päiväksi "ulos kaapista" ja painelin ke luonnontilassa töihin! Vähänkö tuli kommenttia! :)

2. Tykkään sillai kirkkaista väreistä! Punainen, keltainen ja oranssi ovat vahvasti mun elämässä mukana! Näkyyhän se nyt mun blogissakin!

3.  Olen naisten ympäröimä ollut koko ikäni. Itsellä kaksi sisarta ja nyt tyttäriä 4. Akkavalta!

4. Koulussa/koulutuksessa olen ollut yhteensä 17,5 vuotta elämästäni.

5. Horoskooppimerkiltäni olen rapu

6. Olen syntynyt Rovaniemellä ja asunut siellä ensimmäiset 26 vuotta.

7. En ole ikinä ollut virpomassa kun ei se ollut tapana mun lapsuudessa. Epistä! :)

Tähän saa nyt vapaavalintaisesti osallistua 15 ensimmäistä halukasta tuosta mun blogiluettelosta! Elikkä kommentteihin sitten voi laittaa tietoa, että pääsen lukemaan SINUSTA sen 7 faktaa!!



Kommentit