"Sinisilmäinen"

Yhdessä seuraamassani blogissa oli kuvattu oma silmä. Päätin kokeilla myös itse, miltä mun silmä kameran näkemyksenä näyttää. En jaksanut alkaa vaihtamaan järkkäriin makroputkea, joten tämä kuva on otettu mun pokkarilla. Kyllä se minusta aika tarkasti tallentaa värit. Silmä näyttää samalta kun peilissä. Paitsi kuka noita ryppyjä siihen siroitteli ja alaslaskeutuneen yläluomen?? Ne on jotain pokkarin omaa keksintöä! Ei minulla semmoisia oikeasti ole. Kovin oli hankalaa kuvaaminen. Jotenkin katsoin aina johonkin suuntaan kieroon!  Kuten tässäkin kuvassa!!

Minulla on aivan äitini silmät väriltään. Silmän muoto on kyllä pyöreämpi. Olen joutunut käyttämään silmälaseja 11-vuotiaasta lähtien, se jotenkin näkyy silmissä. Tihrustan silmillä tavan vuoksi, vaikka nytkin on siis ihan uudet lasit. Mun silmät ovat myös aika herkät. Olen koko päivän tietsikalla töissä ja olen altistunut homeille ja mikrobeille työpaikalla. Sen vuoksi antihistamiinitabut on mun vakiokamaa!!
En oikeastaan meikkaa silmiä muuten kun yläripsiin ripsaria. Luomivärit ja rajaukset ovat enempi juhlatilaisuuksiin. Eikä niitä taas ole juuri koskaan, joten olen aika onneton meikkaaja. Tietysti mun täytyy suuresti ihastella ruskeita silmiä kun itsellä ei oo. Isällä on ruskeat silmät ja pikkusiskoni meni tietty perimään hyvin erikoiset silmät. Ne ovat vihreät, mutta niissä on kyllä häivähdys ruskeaa. Ei tule ihan joka päivä sellaiset vastaan. Toisella pikkusiskollani on samanlaiset silmät kun minulla, vai olisko ehkä vähän harmaammat vielä.

Kommentit

a-kh sanoi…
luonnonkaunis silmä
traappe sanoi…
kauniin siniharmaat ! itse olen aina unelmoinut tälläisistä silmistä :) varsinkin nuorempana. nyt kun hieman aikuistunut, niin alkanut pitämään ihan näistä omistakin :)
Suvenkeiju sanoi…
Jotenkin lapsenomaisen tai viattoman näköinen silmä.. ehkä tuo väri tekee sen ;)