Kämmekkäät!


Enempi kun  huono kuva, otettu tosi surkeassa valossa digipokkarilla. Tässä siis mun ensimmäiset laatuaan, elikkä kämmekkäät! Ei ollut mitään ohjetta olemassa. Ajattelin, että nämä voisi olla kuvaushommissa kätevät kevätkelillä tai nytkin, jos on vaan pari astetta pakkasta. Näissä on sekin uutuus minulle, että ekan kerran tein tuon kiilapeukalon. Näistä tuli hilkun verran isot minulle. Lankana on 7 veljestä raita, laitoin 40 silmukkaa, mutta vähän vähemmälläkin olisi selvinnyt.

Kommentit

Suvi Kullström sanoi…
Ihanan väriset kämmekkäät :)
Ina sanoi…
Kiinnostava idea: sormikkaat ilman sormia? Pakkasella kuvatessa varmasti tarpeen.
Matonkude sanoi…
Kauniit värit raitalangassa :)
JPK sanoi…
Nämä saisi kuulua jokaisen valokuvaajan perusvarusteisiin:) Mikäs tuossa kuvassa muuten nyt sitten on mielestäsi pielessä, hyvä kuvahan tuo. Hyvät värit ja teräväkin:).
Tillariina sanoi…
JPK, värit nyt ainakin pielessä, enkä saanut niitä mitenkään oikeaksi kuvankäsittelylläkään, ei ne noin tummat oo oikeasti nuo sävyt.
marjukka sanoi…
Kuvaajalle hyvä lahja pukinkonttiin!
Ihanat kämmekkäät. Mun vanha opiskelukaveri neulo mulle tuollaiset töihin. Meillä on töissä joskus ilmastointi niin sekaisin että sinne jäätyy kuoliaaks ja nuo on tosi hyvät siinä tilanteessa.
Anne sanoi…
Hyvin onnistui siis ilman ohjettakin. Vielä kun tekee "hupun" kärkeen, niin saa tarvittaessa sormet kokonaan lämpimään.
Tillariina sanoi…
Anne, joo mä muistan ne sun hienot hupulliset. Mietin kyllä miten sellainen tehdään, vaan ei oikein päässä leikannut, enkä löytänyt netistä semmosista edes kuvaa! :)

Henrietta, ennen kun sain toissaviikolla lisäpatterin, niin olisin tosiaan tarvinnut noita myös töissä. Aamulla oli yleensä +17 C lämpötila, kunnes valot ja koneet lämmittivät muutamalla asteella!