Piikeissä!



Tämän kuvan takia olin sitten niin takiaisen piikeissä kun olla ja voi. Meni sitten nyppimiseksi seuraavat 10 min. Takista ja housuista lähti ihan iisisti, mutta mun kuoma-kengät ja villasormikkaat olivat ruskeiden piikkien kyllästämät, pitää yrittää harjata niistä ne piikit pois.

Viikonlopun sää on pilvinen ja sateinen. Jos nyt jossain kohtaa olisi poutaa, niin siihen täytyy tyytyä kuvaussään suhteen. Tänään tietääkseni on kaunista auringon paistetta luvattu kai koko maahan, mutta eipä se päivätyössä käyvää paljon lämmitä.Tänään duunissa tiedossa yhteensä 4 tuntia kokousta, melkoinen maratooni sekin. Isien juhlaa vietetään sunnuntaina. Tietää täytekakkua ja muitakin herkkuja.Eilen oli jostain syystä mun blogissa varsinainen yleisöryntäys, varmasti uusi kävijäennätys! 135 vierailua! Kiitos!!

Kommentit

marjukka sanoi…
Takiaisen piikit ovat tosiaan sitkeitä poitettavia vaatteista. Muksuna varsinkin niitä oli vaatteet täynnä - äiti varmaan tykkäs ;D
Täällä paistaa nyt aurinko, mutta en tietenkään ehdi kameraa ulkoiluttamaan!
Harakka sanoi…
Hi, mua oikein nauruttaa, näen sut takiaisen piikeissä ja olet kuin piikkisika!
Mulle muuten on käynyt samanlaisesti ja kyllä harmitti se nyppiminen!
Kannatti kyllä näin kauniin kuvan vuoksi nyppiä, hi!
Pasi Lepola sanoi…
Hieno kuva, onnistunut kikkailu syväterävyyden kanssa. Taustan pehmeys ja takiaisen piikit luovat upean kontrasti. Olisiko valotusajan ja taustan pehmeyden puitteissa pystynyt vielä pikkasen pienentämään aukkoa, jotta alaosan takiaisetkin olisivat terävöityneet? Joka tapauksessa hyvähyvä, taulutasoa!
Hannerika sanoi…
Hei, wau mikä kuva! :)