Pieni ilmoitusasia!


Seuraan tällä hetkellä varmaan yli 160 eri blogia, joissa yhtenä aiheena on valokuvaus! Olen ilmoittautunut siis näihin lukijaksi. Kuulin, että nyt on voinut tapahtua tahatonta tipahtamista lukijaluettelosta! En ole kenenkään lukijoista kuitenkaan itseäni poistanut. Jos näin on kuitenkin käynyt, niin laitatko tämän viestin kommenteihin vinkin asiasta. Käyn liittymässä uudestaan! 

Tosin nyt kun tsiikailin noita seuraamiani blogeja, minulla on muutamia, joita ei ole kuukausiin päivitetty. Pitää miettiä poistaisko ne jossain vaiheessa sitten. Itseltänikin jossain vaiheessa on muutama lukija lähtenyt, en tiedä onko vahingossa vai kyllästynyt sitten vaan mun horinoihin! :)
Viikonloppu lähenee vinhaan! Pitääpä katsoa säätiedotukset!

Kommentit

Juliana sanoi…
Nice close-up!
Have a great day!

xoxo, Juliana | PJ’ Happies :) | PJ’ Ecoproject
Harry Kalenius sanoi…
Olen huomannut että, lukijamäärä on itselläkin muuttunut. Onko joku kyllästynyt vai onko tipahtanut pois jostain muusta syystä.
Harakka sanoi…
Kommentoin blogeja blogilistan kautta ja olen huomannut joskus, ettei ole aina postaus sinne ilmestynytkään, eli kaikkea sitä voi sattua näköjään täällä..
Katriina sanoi…
Tässä on kuva minun mieleeni!