Lumen iloja!


Meidän kadulla isä ja lapset tekivät näin hienon lumiukon. Olisin itsekin tehnyt, vaan porkkanat olivat menneet parempiin suihin. Pitää muistaa ostaa tänään kaupasta.

 Näemmä olen pystynyt yöunia pidentämään kahdella tunnilla yössä, aloittaen maanantain parin tunnin yöunista. Näin koville ottaa päästä työrytmiin. Jos olisi viisas varautuisi unetuslääkkeellä, mutta kun mä olen huono menemään lääkärille missään asiassa. 

Hyvää viikonloppua!


Kommentit

Sussi sanoi…
Symppis ukko:)

Uniongelmat ovat ikävä juttu, ehkä sinun pitäisi vain hinata itsesi väkisin lääkärille reseptiä varten.
Marru sanoi…
Mukavaa viikonloppua!
TainaT sanoi…
Ihana ukko!
Kokeile sitä Melatoniiniä on sellane turvallinen ja luonnollinen troppi nukahtamis vaikeuksiin. Ei ole siis mikää varsinainen tainnuttaja.
Saa tota 1mg ainaki ilman reseptii.
Toisill auttaa ja toisille ei..

Oikke mukavaa viikonloppua
Tillariina K. sanoi…
Pistetään melatoniini hankintaan. :) Ei tiedä vaikka auttaisi. Nukun huonosti täysikuun aikaan, vieraissa paikoissa, lomaa ennen ja jälkeen...mä oon silleen herkkis! :)