"Nob" or not


Mä oon aina ollut sellainen, että joku sana jää soimaan korviin ja liitän sitä monenlaisiin yhteyksiin huvikseni. Viikonloppuna näkyi telkkarissa elokuva "Rakkautta vain" ja mä tykkään siitä elokuvasta kovasti. Siinä yksi heppu kehuskeli USA:han lähtiessään, että hänellä on iso nob! :) 

No, jotka eivät tiedä mikä se on, niin suomennetakoon elikkä kikkeli, penis. No, eikös kuvausreissulla keskellä metsää ole kalliossa tämmönen nuppi pystyssä. Multa pääse ääneen, että katohan, Nob!! 

Kommentit

Pierre BOYER sanoi…
Intéressant....
Belle journée,

Pierre
Piupau sanoi…
Hi, kylläpä sattui.
Iloista tiistaita!
Anne sanoi…
*nauraa*
Pirkkoinkeri sanoi…
Kappas vain, niin onkin :D
Katinka sanoi…
=D... mielenyhtymät ovat välillä hauskoja =D. Minä olen törmännyt tänä kesänä useamman kerran tuon tyyppisiin sieniin =D.
Kivipellon Saila sanoi…
Metsä kätkee yllätyksiä :D