Pikkutirpat...


Juu...eipä tuo mulle kuulu, kuka mitäkin luonnonluomia ruokkii. Otti vaan pattiin ed. postauksen aikaan ja oikeastaan jo pitempään tuolla mun ylläpitämässä fb-ryhmässä kun ollaan vuoronperää listimässä oravia kun ne tekee tuhoja, harakoita & variksia kun nekin tekevät tuhoja ja irti jolkottavia kissoja kun nekin tekevät tuhoja! Mä oon varmaan ollut onnekas kun ei mikään näistä oo tehnyt tuhoja omalla pihalla tai kenenkään sukulaisenkaan. Kesällä oltiin tappamassa kaikkia ötököitä, joita löydettiin pihalta. Siinä meni perhosten ja sarvikuonokkaiden toukat jne. 


P.S. Muistakaa arvonta, pari postausta taaksepäin! :)

Kommentit

Susanna sanoi…
Viime talvena kiinnitin huomiota samaiseen ilmiöön. Joillakin on näkemys luomakunnan arvojärjestyksestä, minä pidän kaikesta, mikä ei tapa eikä hävitä huvikseen.
JPK sanoi…
Loistavaa jälkeä! Varsinkin tuo ylempi on tarkennukseltaan erityisen onnistunut.
Marru sanoi…
Täällä ainakin käy ihan kaikki kokoon katsomassa ruokia popsimassa :D
- Oikein mukavaa viikonloppua ja mulla ois blogissa sulle haaste, jos vaan kiinnostaa ottaa vastaan :)
Eila Vasama sanoi…
Ihanat tirppakuvat<3
Eipä ole mullakaan oravia vastaan mitään, eikä harakoita,variksia tai muitakaan. Paitsi hyttysiä...
seita sanoi…
Nappiotoksia pikkutirpoista.