Pompi, pompi


En jaksa laskea kuinka monessa paikassa mä oon tällä viikolla töissä pomppinut. Tänään vielä kolmessa ja sitten se oli siinä. Huomenna saa olla vaan yhdessä paikassa. Mun vartalolle ei ollenkaan sovi tuollainen moneen kertaan päivän aikana pomppiminen. Mä oon niin tarkka kellonajoista, sitten stressaa yllättävästi sellainen, mitä kautta ajaa paikalle ja kuinka kauan matka kestää? Onko autopaikkaa? Onko kaikki tarvittavat tavarat mukana? Onko enää autopaikkaa kun palaat? Ehdinkö syömään? Pysytäänkö aikataulussa jne. 

Kävin ostamassa eilen illalla kihlaparille lahjoja. Aikaa oli vain puolisen tuntia, mutta onneksi mä sain inspiraation ja mielestäni hankin aika kivoja juttuja. Käyttötavaroita kumminkin ja eivät sellaisia, joita kuitenkaan tarvitsee katsoa loppuelämää, jos ei nyt sitten osunut ja uponnut kumminkaan. Itselle ostin vielä talvilaukun, mustan halpisversion tekonahkaa, jonka vetskari ei vakuuttanut ehkä laadullaan, mutta eipä paljon maksanutkaan. Jos nyt pari vuotta palvelee tyydyttävästi, olen tyytyväinen. Sitten mä lopuksi eksyin vielä ekan kerran keskustan S-markettiin ja olin huomattavan nälissäni jo siihen aikaan. Siellä oli tavattoman siistiä ja paljon tuotteita, mitä ei noissa isoissa marketeissa ole tarjolla. Mun tuli ihan mieletön tarve saada katkarapukasaria iltapalaksi. Ei muuta kun tarvikkeita siihen haalimaan ja myös kakkutarvikkeet huomista varten. Meinasin pyörtyä jo sisääntulossa Fazerin paistopisteen ihanista tuoksuista. 

Viikonloppun sää ei näytä kovin hehkeältä. Pilvistä ja vesisadetta. No, eiköhän tekemistä keksi sisälläkin. Pinnistellään, viikonloppu on jo melkein tässä...

Kommentit

Katinka sanoi…
Ihan samoista asioista sterssaan ja vallankin siitä, miten pitkään aikaa jonnekkin meneminen kestää. Täällä pääkaupunkiseudulla kun se aika voi todella vaihdella paljonkin samalla matkalla. Oli muuten todella kaunis väritys tuossa kasvin lehdessä =).
Pierre BOYER sanoi…
Superbe…
Belle journée,

Pierre
Sussi sanoi…
Minuakin stressaa samat asiat