Somebody's Watching Me

Jahtasin sitruunaperhosta, ehdin n. 30 sekenttiä sitä seurailla kun mä tunsin sen...joku tuijottaa mua! Tiiviisti!! Jännä kun katseen voi todella tuntea...


Tämä kurkisteli minua puunoksalta, joka oli vain n. 80 cm maasta! Siitä se kyllä lähti kiipeilemään hieman korkeammalle!



"Pysytkö sä mun perässä, kamu?" Harmi kun kuusi oli täynnä noita pieniä oksia, eikä paljasta aukkoa löytynyt oikein mistään.


Tämä orava on jo alkanut heittämään talviturkkia pois. Kun kurre pääsi tarpeeksi korkealle, se alkoi minulle naksutellen uhittelemaan ja häntä viuhui nopeasti puolelta toiselle. No, mä naksuttelin sille takaisin! :)

Kommentit

Sirpa sanoi…
Kivaan "juttukaveriin" törmäsit retkelläsi:) Halusi, että kuvaat mieluummin häntä kuin jotain pientä sitruunaperhosta :))

Mielekästä alkavaa viikkoa!
Iines sanoi…
Vekkuli kurrehan siellä kurkistelee kuvaajaa!
Harakka sanoi…
Ihana kurrehan siellä puunoksalla sulle naksutteli, hi!
Ei tykännyt, kun perhosia vaan kuvailet!
Minttuli sanoi…
Pörröhäntä on niin komeana kesäturkissaan:)
Sirkka sanoi…
Söpö orava kaverinasi.
Anne sanoi…
Pidän erityisesti tuosta keskimmäisestä kuvasta, vaikka kaikki ovat hyviä.
Häivähdys sanoi…
Ihanat värit näissä kurrekuvissa! Toisessa kuvassa taustakin on niin mehevän sinivihreä.
Äityli-Mummo sanoi…
Sielt hää kurkistaa, taas tuo täti tulo kamera kans, mänisköhä piiloo. Onneks ei menny, hienot kuvat.