Kukkia ja ötököitä!


Tänään on luvattu +25 C säätiedotuksessa elikkä hellepäivä. Kävinkin heti aamusta kuvausreissulla. Kukkia löytyi jonkin verran ja tietysti p e r h o s i a! Kuten jo viime postauksessa totesin, niin niitä ei vaan ihan helpolla kuvata. Menee varmaan aika lähelle jos sanon, että jokaista kuvattua perhosta kohden oli 50 ohi lentävää! Siksi perhoskollaasissa on sitten yksi muu ötökkä, joka tuli vastaan kun yritin tavoittaa jotain isoa ja oranssia! Seuraavaksi sitten dekkarin pariin ja pihalle viltille! :)


 Ylhäällä : Metsäpapurikko(Lasiommata petropolitana), Piippopaksupää (Ochlodes sylvanus)

Kommentit

Jaana sanoi…
Tillariina! Kiitän kovasti että olit antanut mulle vinkkiä blogissani. Nyt tuli ongelmaksi ettei minulla tule "toimenpiteet"valikkoon sitä "muokkaa mainostyökalussa"... Pitääköhän minun tehdä joku muu juttu että se tulee?
Latasin Picasaan uuden päivityksen, päivitin flashpalyerin, mutta ei. Pitäisiköhän minun ensin laittaa että "lataa Picasaan", kun mulla ne kuvat on enää vain verkossa, ei omalla koneella Picasassa... Huh huh....hermot menee ;)
Tillariina sanoi…
En osaa varmana sanoa, minulla on kuvat siis omassa kuvakansiossa koneella ja ne löytyvät myös picasasta ja sitten sitten sieltä picasan verkkoalbumista netistä.

Tosin voihan ne kuvat pienentää jollain muullakin kuvankäsittelyohjelmallakin varmaan, mutta mä tein noin.
Jaana sanoi…
Nyt löyty; piti tosiaan klikata sitä kuvaa kansion jälkeen :)) En malttanut lukea näköjään ohjettasi loppuun :) Pitää pikkuhiljaa käydä niitä pienentämässä.
KIITOS SINULLE!!