Uskaltaisitko?




Minä en uskaltaisi. Pelkästään näin maasta katsoen ja kuunnellen sitä ääntä mikä tulee siitä kun kuumaa ilmaa päästetään palloon shhuuu...Ei oo mun juttu! Kesäisin meillä päin voi nähdä hyvällä säällä useinkin näitä kuumailmapalloja. Tämä pallo lipui ohi n. tunti sitten. Meillä on myös joka vuotinen tapahtuma, jolloin taivaalla voi nähdä yhtäaikaa aika monta palloa! Olen ollut pari kertaa tsiikaamassa niiden nousua! :)

28.7. Kuumaa Huumaa -kuumailmapallotapahtuma, Linnanpuisto, Hämeenlinna, kantakaupunki

Kommentit

Tiitsa sanoi…
No, en taatusti. =DD
Vikki sanoi…
Voisin kyllä kokeilla mutta "ammattilaisen " kanssa!
Lennu sanoi…
Olen haaveillut,tosipaikan eteen tullessa SAATTASIN MIETTIÄ VIELÄ:)
Mutta ois aika kivaa...?
Uskallan ja uskaltaisit sinäkin vaan:) Miehelle ostin aikanaan synttärilahjaks ja lähdin kans lennolle matkaan. Se oli maailman mahtavinta. Keittiöpallille kiipeäminen on pelottavaa mutta tuo ei ollutkaan. Lennellään hiljaa pitkin taivaita, todella rauhoittavaa hommaa.
Ninni sanoi…
No en uskaltaisi! Mutta kuumailmapallot ovat kaunista katseltavaa.
Karttu sanoi…
Uskaltaisin ja olen aina halunnut kyytiin, mutta liian kallista meikäläisen kukkarolle :/

Ajattele niitä upeita kuvia, joita tuollaisen kyydistä saisi! :)
Askartelin itte sanoi…
Voisin kokkeila, laskuvarjo selässä;)