Mä oon vähän Monk !

Siis se telkkarissa esiintyvä yksityisetsivä! En siis tutki murhia, mutta minualla on vähän semmonen epämukava olo esim. parittomien lukujen kanssa. Tasaluvut ovat niin ihania!! Hmm... lukijoita siis saisi tulla yksi lisää! Tykkään, että asiat ovat  yleensäkin järjestyksessä. No, ei tämä mun juttu oo mitenkään maanista, mutta jos taulu on vinossa...niin kyllä mä sen suoristan! :) 

Lapsiperheessä ja kissojen kanssa eläminen on yhtä sotkua. Jossain sieluni sopukoissa ajattelen, että joskus meillä on vielä siistiä! Eikä ole!! Elämä on sotkuista. Enkä edes ole mikään siivousfriikki, että sekin vielä! 

Mä maksan aina laskut ajoissa ja olen itse ajoissa paikalla. Suunnittelen aina kaiken huolella ja mielelläni mietin etukäteen tavallisimmat mahdolliset ongelmatilanteet! Esim. katson seuraavan junan lähtöajan valmiiksi, jos myöhästyy siitä aikomastaan! Mitä mä en kyllä tee, mutta joku muu voi myöhästyä samasta seurueesta! Minä olen aina se tyyppi, jonka käsiveskasta löytyy tavallisimmat lääkkeet, pikkurahaa, laastaria ja muuta  erittäin tarpeellista sälää!

Tässä kuvassa leppis on  ihan oikealla asialla, herkuttelee järjestyksessä noita kirvoja pois päiviltä! Hyvä leppis!! :)



Kommentit

Eko sanoi…
Kyllä 'Leppis' näkyy hyvin hommansa hoitavan.
Mainiosti olet saanut 'leppiksen-työkuvan'...!
Kovasti hieno sommitelma...
Tiitsa sanoi…
Ensimmäiseksi aloin etsiä itseäni tuolta lukijakuvista, enkä löytänyt, höh. No vanha on taas säheltänyt ja luullut tehneensä jotakin mitä oli vain ajatellut. Nyt olen siellä ja sulla tasaluku:)
Asun ihan itsekseni ja siltikään mulla ei ole aina siistiä, välillä (onneksi harvoin) saan hillittömiä puuskia ja siivoan hiki päässä joka nurkan, kaapin ja komeron.
Järjestelmällisyyttä ei ole sitten yhtään =DD
Silti tuo leppiskuva on loistava.
Pasi Lepola sanoi…
Tillariina se pistää aina vaan edellistä huikeampaa makroilua kehiin! Todella hieno kuva!
Tillariina sanoi…
Hyvä Tiitsa! 56 on hyvä luku, 57 ei ihan niin hyvä, 58 bravo, mutta 60 NIIN hyvä!! Mä taidan olla vähän bing! Eikä ehkä niin vähänkään!!

Kiitos kehuista! Tuo oli kuva, joka ensi tsiikaamisella meinasi läsähtää roskiin! Sitten vasta hokasin, että siinähän evästetään! Minunkin mielihommaani, ei tosin kirvojen mussutus sentään! Kaapit ovat ruokaa täynnä, sillä voi vielä käydä, niin ettei minulle jää autoa käyttöön! :(
Sarppu sanoi…
Mahtava kuva leppiksestä työpuuhissa. Meillä ei oel näkynyt vielä ainuttakaan ja omenapuu kuhisee kirvoja, nyyh, täytyy hakea järeämpää myrkkyä, mäntysuopa ei tehonnut. Lukeudun muuten myös tuohon Monk tyyppiin. Joskus vielä meillä on tosi siistiä, pitäisi ottaa kuva, kun on just siivonnut ja ihailla sitä, se ei kestä kuin pienen hetken.
Vikki sanoi…
Tuossa luonnekuvauksessa oli paljon tuttuakin :)
Ihana kuva leppiksestä, tosi ihana!
orvokki sanoi…
Mä annan sulle sielunrauhan ja kommaan sen puuttuvan parillisen.. :)