Melkein sydärit - Blogisi on poistettu!

Kun yritin kirjautua tänne, tuli ilmoitus että "Blogisi on poistettu, koska siellä on havaittu epätavallista toimintaa!" Siis häh?! Mitä toimintaa??? No, piti tilata kännykkään joku koodi, jolla sain taas blogin auki. Onko kenellekkään muulle koskaan tapahtunut tällaista? Oikeesti, ei noin saa säikäyttää ihmistä...


Kommentit

Tuula sanoi…
Häh??? No täytyypä varautua moiseen infarktinaiheuttajaan täälläkin...
Sirpa sanoi…
Jokin aika sitten kävi minulle samoin.
Hiukka myös pelästyin!
JPK sanoi…
Onneksi selvisit säikähdyksellä. Vai epätavallista toimintaa :)) Tästä bloggerista en tiedä, mutta tuo youtube palvelu taitaa tällaisia oikkuja tehdä harva se päivä :)) Eikös sekin muuten ole nykyisin googlen kanssa kimpassa...
Jaana sanoi…
Uskomattoman ihanan kuvan olet saanu nuista "pallukoista" :)
Ei oo sattunu mulle tuommosta ilmotusta...ohhoh!!
Intianminttu sanoi…
Mulle kävi ihan samalla tavalla tänään aamupäivällä. Sydän löi useamman biitin kuin normisti, kun ilmoitus pläjähti näyttöön! Onneksi koodisysteemillä tilin sai takaisin käyttöön. Omituista!
Villiviini sanoi…
Johan nyt jotakin! Hyvä kun varoitit.
Eko sanoi…
Johan on...
Kyllä täällä kaikkeen saa varautua...!
Mukavasti sait kuitenkin homman hoidettua.
Itse olen varautunut - Kopioin jokaisen blogi-sivuni 'Word'illa' asiakirja-muotoon - doc...
Microsoft Wordista voi sivun avata ja katsella mitä on tullut tehtyä...
Pierre BOYER sanoi…
Enjoy your day !

Pierre
Pessi sanoi…
Hui kauhistus! :/ Täytyykin olla varpaillaan...
trina sanoi…
Ihmettelinkin, kun yritin eilen sun blogiin, että tuli teksti, että tämä blogi on poistettu. Arvasin sulla olevan jotain ongelmia sysyteemin kanssa.

Apua onkohan mulla mitään koodia!
S. Willberg sanoi…
Hui kamala! Itselleni ei ole moista tapahtunut, ainakaan vielä. Mutta kyllä bloggerissa on nykyään kaiken maailman ongelmia, pari kertaa se on kadottanut kaikki blogit, joita seuraan.
Maireanna sanoi…
Häh? Apua. Mua ei tartte paljonkaan pelotella kun saan sydärin..
Mielestäni ei minullakaan pitäisi olla sitä " epäillyttävää", mutta mistä sitä tietää tätä ihmevekotinta mitä se sisältää omin luvin.
Tavallista höpinää ainakin minun postaukset ovat :-0
No hyvä tietää.. kiitos tiedosta ennakkoon.
Pasi Lepola sanoi…
Havaittu epätavallista toimintaa... Varmaan nää minun epämääräiset kommentit, muuta en keksi. ;) Mutta voin vaan kuvitella, miltä ilmoitus tuntui. Itellä ainakin olisi sydän jättänyt useamman lyönnin väliin.
Pulmu sanoi…
Hui! Mä voisin saada melkoisen paniikin ja hysteria kohtauksen.